lauantai 28. marraskuuta 2015

Dancing Queen

Uudenvuoden lupauksena voisi tänä vuonna omalla kohdallani olla jokin seuraavista: lupaan harrastaa enemmän liikuntaa, lupaan syödä terveellisemmin, lupaan elää terveellisemmin... eli varmaan aika samansuuntaisia ajatuksia, mitä muukin väestö tähän aikaan vuodesta pohtii. Omalla kohdallani syksy on mennyt aika epäterveellisesti eläen. Olen juhlinut paljon (ehkä jopa liikaa), herkutellut ehdottomasti liian paljon ja usein, sekä harrastanut liikuntaa liian vähän. Oikein melkein hävettää, kun viime keväänä olin todella aktiivinen urheilun suhteen, ja nyt on hyvä, jos raahaudun kahdelle jumppatunnille viikossa.

Mutta. Tämä kaikki tulee muuttumaan. Pääsin nimittäin mukaan näytelmäprojektiimme!!!! :) Ensisijaisesti olin halunnut näyttelemään, mutta minua ei valittu mihinkään rooliin. Aluksi se harmitti, mutta muutaman tunnin kuluttua tästä hylkäysviestistä tuli sähköpostiin viesti samaisen näytelmän tanssijahaun tuloksista - ja minä pääsin! Minä ja kaksi muuta fuksikaveriani olemme siis näytelmäkerhomme ensi kevään näytelmässä tanssijoina. Huikeaa!

Tällä hetkellä olen niin innoissani tanssijaksi pääsystä, ettei kyllä yhtään harmita, etten päässyt näyttelemään. Itse asiassa, tuntuu, että mieluummin olisinkin halunnut tanssimaan. Ainakin pääsee/joutuu säännöllisesti treenaamaan, eli liikunta tulee ensi keväänä lisääntymään väkisinkin. Ja se on hyvä!

Uskon tanssinumeroista tulevan todella laadukkaita ja hyviä, ja treeniä todellakin tullaan tarvitsemaan. Jo koe-esiintymisessä yhdessä harjoiteltu koreografia (ja biisi) olivat mielestäni todella kivoja, ja odotan innokkaana tulevaa kevättä. Tällä hetkellä harkitsen koreografian tekemistä, mutta en ole varma, osaisinko tehdä sellaisen isommalle porukalle.

E-bileitämme varten olimme perustaneet tanssitiimin, jonka vetäjänä toimin syksyllä. En kuitenkaan laatinut koreografioita, koska olin itse esiintymässä tangolla bileissämme. Tein kuitenkin yhden tanko-baletti-jazz- sekoituskoreografian. Se ei kuitenkaan koskaan nähnyt päivänvaloa, koska tiimimme kokoonpano muuttui niin, että koreografiani ei ollut toteutettavissa.

Tuo perustamamme tanssitiimikin todennäköisesti jatkaa toimintaansa vielä keväällä (ja vielä kauan sen jälkeenkin), ja varmaan tulemme myös sillä kokoonpanolla harjoittelemaan jotain tanssiesityksiä (jos vaikka joku  meidät johonkin tilaisi esiintymään). Lisäksi aion ehdottomasti jatkaa tankotanssiharrastustani, ehkä nyt myös siihen paremmin keskittyen.

Kevät 2016 tulee siis olemaan täynnä tanssia! Ihanaa!


kuva




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti